Rival vs Måndalen 10-2

by

Andreas – Magne (Mats i 25 min), Benny, Stian, Sander (Emil i 35 min) – Øystein, Magnus, Eirik – Jan Ove, Kris (Joakim i 25 min), Robert (Henrik i 35 min)

1-0, Jan Ove 6 min
2-0, Robert (Øystein) 20 min
2-1, Sjølmål 26 min
3-1, Sjølmål (Eirik) 28 min
4-1, Øystein (Magne) 43 min
5-1, Eirik 45 min
6-1, Øystein (Stian) 57 min
6-2, 62 min
7-2, Øystein str. (Kris) 65 min
8-2, Jan Ove (Øystein) 70 min
9-2, Joakim (Henrik) 75 min
10-2 Joakim 77 min

«Dett var dett! D va Vi for denne gang»

Legg igjen en kommentar

